『カスタマーサクセス・プロフェッショナル』著者が語る執筆秘話:Success4 Webinar #CSプロ本 読書会 第1回

Success4 Webinar #CSプロ本 読書会 第1回 2021年3月3日(水) 朝8時~

The CS Professional’s Handbook Club on March 2nd, 2021, 3pm Pacific Time

 

 

ウェビナー概要 Outline of the Webinar

 

2020年1月、カスタマーサクセスリーダーが待望する新著「The Customer Success Professional’s Handbook」が米国で発売されました。2021年3月24日、同書を弘子ラザヴィが翻訳したカスタマーサクセス・プロフェッショナルが日本で発売されます。Success4 Webinar #CSプロ本 読書会は、毎回異なる本書に縁のあるゲストスピーカーをお招きし、本書の内容や魅力について議論するウェビナーです。

 

第1回は、本書の共同著者であるルービン・ラバゴ氏をゲストにお招きし、「The story behind the book; 執筆秘話」を披露してもらいながら本書の魅力に迫ります。後半は ライブQ&Aタイムとし、ウェビナーをライブ視聴くださる方からチャット欄経由で寄せられた質問にお答えしていきます。

 

“The Customer Success Professional’s Handbook”, a MUST-READ book for customer success professionals, was released in the US in January, 2020. And its Japanese version, which Hiroko translated, will be released in March, 2021. In this webinar series, we will invite guests to discuss different aspects of Customer Success professional’s life based on the real world examples in the handbook.

 

For our very first session, I’m happy to announce that Rubin Rabago, the co-author of the book, will be joining us to share “The story behind the book”. As always, we welcome and answer your questions in this interactive session. Looking forwrad to seeing you online!

 

日程 Date & Time

2021年3月3日(水)朝8時~

March 2nd, 2021, 3pm pst

 

本日のトピック Today’s Topic

執筆秘話 / The story behind the book

ゲスト インテラム CCO ルーベン・ラバゴ 氏

Ruben Rabago, CCO, Intellum

ホスト サクセスラボ 代表 弘子 ラザヴィ

Hiroko Razavi, Founder and President, Success Lab

 

内容(約40分) Agenda

1. 挨拶&ゲストスピーカーのご紹介(約3分)

Welcoming and Housekeeping

2. ゲストによる本日のトピック(約10分)

Today’s Topic

3. ゲストとの対談およびライブQ&A(約20分)

Discussion and Live-Q&A

 

実施形態 Location

Zoomウェビナー Zoom Webinar

※ライブ放送は終了しました。アーカイブ動画はこちら

The live webinar has ended. Archived video is avaiable here.

 

※同時通訳(英語→日本語)をご利用いただけます。詳細は以下をご参照ください。

Online simultaneous interpretation service (EN→JN) is available for those needing it

 

参加費 

無料

Free of charge, all are welcome

 

参考:書籍はこちらからご予約いただけます

 

協賛 Sponsor

 

主催 Host

 

 

(以上)

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